

Specialiai sukurta variklių alyva, automobiliams su 4T benzininiais ir dyzeliniais varikiais be arba su turbokompresorium, turintiems karbiuratorių arba įpurškimo sistemą, pagamintiems nuo 1950 m. Iki 1970 m. be arba su turbokompresoriumi
Vartojimo būdas
Specialiai sukurtas kolekcinių ir senovinių automobilių benzininiams arba dyzeliniams 4 taktų varikliams be arba su turbokompresoriumi, su karbiuratoriumi arba įpurškimu, pagamintiems nuo 1950 iki 1970 m.
Taip pat tinka antikvarinių motociklų varikliams.
Suderinamumas
Mineralinis daugiapakopis tepalas su vidutiniu ploviklio priedų lygiu, suderinamas su elastomero tarpikliais.
20W-50 alyva atitinka tuo metu gamintojų standartus, tuo pačiu gaunant pažangiausias šių dienų MOTUL tepalų technologijas.
Klampumas tobulai tinkamas mažesniems variklio veikimo sūkiams, dėl reikšmingos tuo metu padarytos pažangos metalurgijos srityje liejime ir apdirbime.
Klampumo lygis esant aukštai temperatūrai (SAE 50) yra visiškai pritaikytas didelių atstumų varikliams kurie linkę būti sunkūs alyvai.
Palieka apsauginę alyvos plėvelę variklio judančiose dalyse žiemos laikotarpiu..
Saugo nuo oksidacijos, korozijos ir putojimo.
Rekomendacijos:
Alyvos keitimo intervalas: alyvą pakeisti bent kartą per metus arba dažniau jei automobilis eksploatuojams daugiau.
Alyva gali būti maišoma su kitomis sintetinėmis arba minaeralinėmis alyvomis.