Variklinė alyva MOTUL 5W30 8100 ECO-LITE 1L

Variklinė alyva MOTUL 5W30 8100 ECO-LITE 1L

10,44 €

100 % sintetinė degalų ekonomijos variklinė alyva, specialiai sukurta naujausiems benzininiams varikliams,skirtiems naudoti variklinę alyvą, pasižyminčią maža trintimi ir maža HTHS (High Temperature High Shear) klampą (≥ 2,9 mPa.s).
Tinka šiuolaikiniams benzininiams varikliams, kuriems reikia 30 klampumo klasės ir degalų ekonomijos klasės alyvos (API SP-RC, API SPir (arba) ILSAC GF-6a standartai).
Patvirtinta GM-dexos1™ GEN2 visiems naujiems GM benzininiams varikliams, kuriems reikalingas šis patvirtinimas: "BUICK", "CADILLAC", "CHEVROLET", GM, GMC, OPEL ir VAUXHALL.
Suderinamas su katalizatoriais.
Šio tipo alyva gali būti netinkama naudoti kai kuriuose varikliuose. Jei abejojate, žr. savininko vadovą.

Kiekis
Paskutinė prekė

API SP standartas yra visiškai suderinamas su API SN standartu ir visais ankstesniais API standartais. API SP-RC
"Resource Conserving" specifikacijoje keliami dar didesni energijos taupymo reikalavimai.
API SP tepalai pasižymi išskirtiniu atsparumu oksidacijai, geresne apsauga nuo nuosėdų, geresniu variklio švarumu, apsauga nuo dilimo ir geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis esant žemai temperatūrai, kad būtų taupomi degalai per visą alyvos naudojimo laiką. Be to, kad API SP standartas, palyginti su API SN ir API SN Plus, yra atgalinio suderinamumo, jis užtikrina geresnes eksploatacines savybes ir ypač padidina sumažinto dydžio tiesioginio įpurškimo benzininių variklių su turbokompresoriumi apsaugą nuo LSPI.

Remiantis API SP specifikacija, ILSAC GF-6a standartas, taikomas 30 klampumo klasės alyvai, yra dar griežtesnis, ypač atsižvelgiant į degalų ekonomijos naudą. Reikalavimai dėl mažos klampos "degalų ekonomijos", taip pat dėl prailgintų tepalų keitimo intervalų, stūmoklių ir (arba) žiedų švarumo, suderinamumo su sandarikliais ir sumažinto fosforo kiekio išmetamūjų dujų valymo sistemų suderinamumui, yra didesni. ILSAC GF-6a specifikacija užtikrina puikią variklio apsaugą kai naudojamas benzinas, kurio sudėtyje yra iki 85 % etanolio (E85).

"GM dexos1™" standartas tinka visiems GM benzininiams varikliams nuo 2011 m. modelio, kuriems reikia patvirtintos dexos1 alyvos (išskyrus eksploatacinį užpildą Europoje). Specifikacija GM dexos1™ skirta naudoti su benzininiais varikliais ir pakeičia GM-LL-A-025, GM 6094M ir GM 4718M. GM dexos1™ taip pat yra suderinamas su iki 2011 m. GM benzininiais automobiliais.
GM dexos1™ standarte derinami labai griežti tarptautinių standartų, tokių kaip API, ACEA ir ILSAC, reikalavimai, kartu su specifiniais GM reikalavimais, siekiant įrodyti degalų ekonomijos privalumus ir variklio ilgaamžiškumą.
GM sukūrė dexos1™ standartą, kad alyvos pasižymėtų dideliu terminiu stabilumu ir užtikrintų išskirtinį atsparumą aukštoms temperatūroms, kad būtų išvengta juodų nuosėdų ir klampumo padidėjimo, kurį sukelia suodžiai, atsirandantys dėl degimo likučių susidarymo.

Turbininiai benzininiai varikliai su tiesioginiu įpurškimu turi tam tikrą pavienių išankstinio užsidegimo reiškinių riziką degimo kamerose. Šio tipo sporadinis nenormalus degimas panašus į metalinį triukšmą, sklindantį iš degimo kamerų, ir yra susijęs su trumpu galios praradimu. Šis reiškinys vadinamas LSPI (angl. Low Speed Pre-Ignition) arba dar vadinamas dundėjimu,degimo kameroje susidaro labai dideli slėgio pikai, dėl kurių gali būti pažeistas stūmoklis ir galiausiai variklio
destrukcija. Naujausios kartos sumažinto dydžio benzininiuose varikliuose, kuriuose įrengtos tiesioginio įpurškimo sistemos su
turbokompresoriais, GM sukūrė dexos1™ GEN2 variklinių alyvų standartą, kad užtikrintų tobulą variklinių alyvų kokybę. Taip pat API SP standartas dabar visiškai apima šį LSPI reikalavimą, kad būtų puikiai apsaugoti tiesioginio įpurškimo benzininiai varikliai su turbokompresoriais.

Kai kurie OEM gamintojai reikalauja, kad jų naujausi benzininiai varikliai turėtų API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus ir ILSAC GF-6a arba GF-5 alyvą, kad būtų užtikrintas maksimalus našumas ir ilgaamžiškumas. CHRYSLER specifikacija MS-6395 (GF-4 lygis), FORD WSS-M2C929-A (GF-4 lygis), FORD WSS-M2C946-A (GF-5 lygis) ir FORD WSS-M2C946-B1(GF-5, SN-RC ir SN Plus lygiai) atspindi tokius reikalavimus.FCA grupėje (Fiat Chrysler Automobiles) FIAT specifikacija 9.55535-CR1 atspindi šią CHYSLER MS-6395"Fiat" specifikaciją.
Kiti MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 galimo naudojimo pavyzdžiai šiems OEM gamintojams, siekiantiems degalų ekonomijos: HONDA, SUBARU ir TOYOTA benzininiai varikliai.

MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 atitinka visus šiuos labai aukštus eksploatacinių savybių ir ilgaamžiškumo reikalavimus, kuriuos nustatė GM, įskaitant dexos1™ standarto reikalavimus, visišką suderinamumą su biodegalais, pvz. LPG, CNG ir bioetanolio (pagal degalinėje esančią pasiūlą), kai etanolio biodegalų mišinys iki 85 % (bioetanolio - E85).MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 pasižymi aukštomis tepimo savybėmis, tokiomis kaip apsauga nuo dilimo ir atsparumas aukštai temperatūrai. Geriau kontroliuojamoms alyvos sąnaudoms, pagerina alyvos srautą starto metu, kad greičiau susidarytų alyvos slėgis, greičiau padidėtų sūkių dažnis, darbinės temperatūros lygis ir degalų ekonomijos privalumus. Ekologiška, šio tipo alyva leidžia sumažinti degalų sąnaudas ir taip sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų kiekį, (CO2) emisiją.

Keitimo intervalas: pagal gamintojo rekomendacijas ir suderinkite su savo naudojimu. MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 galima maišyti su sintetinėmis arba mineralinėmis alyvomis.
Prieš naudodami visada vadovaukitės transporto priemonės savininko vadovu arba žinynu

108212

Informacija

Paskirtis
Automobiliams
Alyvos serija
8100
Klampa SAE
5W30
Talpa
1L

Kita informacija

Tau taip pat gali patikti

Komentarai (0)

16 kitos prekės toje pačioje kategorijoje:

Klientai kurie pirko šią prekę